NOVO

8 mesecev Azije. 6 drzav. V sirino, visino in globino. Kulture, okolja, delovanja, politike, druzbe, posameznika, narave in mest. Predvsem pa vase. In ob zivljenju prostovoljke v misijonih za sest mesecev v kamboska dekleta. Temu recem Ljubezen.

Lahko bi ostala

Zgodilo se je nekje med rizevimi polji, v objemu vecernih oblakov, ko se je nebo pripravljalo na soncni zahod. Zgodilo se je po tem, ko sem tako preprosto in tako brez vseh vavov drugacnosti, ampak samo z dihom zivljenja, sedela na traktorju, premikala kamne na polju in jedla polnjeno zabo. Zgodilo se je po tem, ko sem spoznala, da so ure severa, ki so me odpeljale od VSEGA Zahodnega, pometle s spomini, domotozjem in nostalgijo. Tam nekje v vasici, ki ji ne poznam imena, med hektarji rizevih polj, pod nebom oblakov, ob spremljavi crickov, sem spoznala, da bi lahko ostala za vedno. Da je ta sever dovolj zelen in dovolj hribovit, da vzbuja obcutek domacnosti, in da je ta sever podrl novih tisoc omejitev in mi pomagal preplezati zid odpora zahodnjaka.